‘T HOVENHUUS DE HUISKAMER VAN DE WORP

Een dynamische en actieve wijkvereniging, een prachtig buurthuis met eigentijds café en een fijne grote speeltuin. Voor én door de bewoners van de Hoven!

WARM OP DE WORP –

Hoe maken we onze wijk aardgasvrij? Elke woensdagmiddag van 13.15 – 17.00 uur is de gemeente Deventer in ‘t Hovenhuus aanwezig voor al uw vragen over dit onderwerp.

ALV

Vrijdag 17 november

WIJ ZIJN HARD OP ZOEK NAAR VRIJWILLIGERS

Wijk- en speeltuinvereniging de Hoven is van- en voor ons allemaal. Samen organiseren we activiteiten voor jong en oud, onderhouden de speeltuin, staan achter de bar en besturen de vereniging. We kunnen niet zonder vrijwilligers en meer handen en schouders kunnen we altijd gebruiken.

Wil je helpen met klussen in de speeltuin of in ‘t Hovenhuus? Of papier ophalen in de wijk? Sta je liever achter de bar, wil je helpen met de website of lijkt het bestuur je wel wat? Neem contact op met info@wsvdehoven.nl