Voetbal

Zaalvoetbal

De sportzaal van de Hovenschool aan de Twelloseweg wordt voor vier avonden in de week gehuurd door onze vereniging voor onze leden. Op de vrijdagavond is er Zaalvoetbal, van 18.30 – 19.30 uur.

Zomeravondvoetbal

Wat in 2009 begon als een avondje voetbal met een aantal vrienden, is inmiddels uitgelopen op een ware sportavond. Na de zomeravondvoetbal in de speeltuin hadden de meesten de smaak zo te pakken dat het voetbal werd voortgezet in de zaal. Er wordt gedurende de wintermaanden op de vrijdagavond van 20.00-21.00 uur in de sportzaal van de Hovenschool verder gespeeld met een man of 15. Zodra het weer het toelaat en de avonden weer langer worden, komt het zomeravondvoetbal weer in beeld (april/mei). Voor informatie over het zaalvoetbal.

Wil je meer weten, mail naar Michiel van Straalen: m_vanstraalen@yahoo.com

Voor deelname aan zaalvoetbal en zomeravondvoetbal geldt een eigen bijdrage. Voor de berekening van de eigen bijdrage wordt het totale bedrag aan kosten (huur, EHBO, sportattributen) gedeeld door alle leden die sporten in de sportzaal. De eigen bijdrage voor seizoen 2018-2019 bedraagt per half jaar € 28,25 voor leden en € 33,- voor niet-leden.

Aanmelden zaalvoetbal of zomeravondvoetbal

Met het aanmeldingsformulier activiteiten kunt u zichzelf aanmelden voor zaalvoetbal of zomeravondvoetbal. Wij willen u verzoeken hierbij ook het machtigingsformulier activiteiten in te vullen.

Zomeravondvoetbal