Biljarten

Competitie

De biljartvereniging ‘t Hovenhuus is een aparte vereniging die ons wijkgebouw als thuisbasis heeft. Zij spelen met 2 teams in de regionale competitie. Wij faciliteren hen door ruimte, bar, biljarttafel en materialen ter beschikking te stellen.
De speelavond is op dinsdagavond (om de 2 weken) en elke woensdagavond vanaf 19.30 uur. De competitie begint in september en eindigt begin april.

Info:
Bertus de Brouwer
tel: 0570-619030
ahm.brouwer@home.nl

Senioren Biljart

Al ruim 15 jaar is deze groep heren aan het biljarten in ‘t Hovenhuus. Ze spelen als sterren op het groene laken. Soms is de aanzet te dik of soms te dun. Maar bovenal is het de gezelligheid die deze middag zo leuk maakt. Natuurlijk bent u ook van harte welkom! Iedere maandag- en donderdagmiddag vanaf 13.30 uur in ‘t Hovenhuus.

Mocht u interesse hebben, kom dan gerust eens op bezoek bij ons in ‘t Hovenhuus of neem contact op met Ab Renssen, tel: 0570-613064 of mail naar a.renssen1@kpnplanet.nl.

Biljarten in 't Hovenhuus

Biljarten in ‘t Hovenhuus