SteenWorpFestival

Al sinds 2003 organiseren bewoners van de Hoven en de Steenenkamer een jaarlijks festival voor hun medewijkbewoners. In de eerste jaren was de organisatie van het festival in handen van de ‘stichting SteenWorpcontact’. Vanaf 2016 wordt het festival georganiseerd door een zelfstandige werkgroep van de WSV en zal het verder gaan onder de naam ‘Steenworpfestival’.

Ook dit jaar zal de werkgroep zorg dragen voor een spetterend feest met een gevarieerde mix van activiteiten voor alle bewoners van de Hoven en Steenenkamer!

Het doel van het festival is het contact tussen wijkbewoners, verenigingen, bedrijven en organisaties in de Hoven en Steenenkamer te verbeteren en in stand te houden. Het mooie is dat het festival echt drijft op het eigen initiatief van mensen uit de buurt.
Zoals zoveel werkgroepen binnen de WSV zijn ook wij op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

Verder hebben wij veel Helpende Handen in ons bestand. Deze vrijwilligers helpen ons op de dag zelf. Zonder hen is een mooi festival niet mogelijk! Vind je het leuk om zelf te helpen? Stuur dan een e-mail naar gerritsencarola@hotmail.com.

Contact algemeen: steenworp@wsvdehoven.nl.