Oud papier

De Werkgroep Oud papier haalt geregeld het oud papier op bij de bewoners van de Worp. Door de opbrengsten van dit oud papier kunnen er verschillende activiteiten gefinancierd worden door de Wijk- en Speeltuinvereniging de Hoven. Daarom de dringende vraag aan de Worpbewoners om zo vriendelijk te zijn al het oude papier te bewaren voor de Wijk- en Speeltuinvereniging.

Vanaf 1 mei gaan we oud papier ophalen met twee vuilniswagens. Dit zal plaatsvinden op iedere eerste zaterdag van de maand. Steeds zullen 4 papierophalers, begeleid door de chauffeurs, dit doen. De blauwe containers zullen dan geleegd gaan worden. Dit zal net zo gaan als met het legen van de andere afvalcontainers. Alleen zullen nu vrijwilligers uit de buurt dit doen, waardoor de opbrengsten voor de buurt blijven.