Over ons

Wij zijn Wijk en Speeltuinvereniging De Hoven. Een dynamische en actieve wijkvereniging, een prachtig buurthuis met eigentijds café en een fijne grote speeltuin. Voor én door de bewoners van de Hoven!

De woonkamer en het café zijn de ontmoetingsplek voor iedereen die even een kopje thee wil drinken, een boek wil lezen, een praatje wil maken of wil darten met een biertje of glaasje fris.

De speeltuin is the place to be voor de jonge buurtbewoners. In de omheinde speeltuin kunnen ze veilig schommelen, glijden en met water en zand spelen. Voor de papa’s en mama’s of opa’s en oma’s staan er fijne picknicktafels en bankjes klaar. Gratis koffie en thee zijn tijdens openingstijden van ’t Hovenhuus beschikbaar.

In ’t Hovenhuus zijn verschillende zalen, waar allerlei activiteiten zijn. Van sportieve activiteiten, zoals jazzdance van dansgroep De Eskape tot knutselactiviteiten van de Noppieclub. Ook kun je er terecht voor Happen in de Hoven of ouderengymnastiek. Alle activiteiten vind je hier.

Onze vereniging draait op vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor onze wijk. Ook jij kunt helpen. Kijk hier voor meer informatie.