Kunst & cultuur

Kamerkoor De Hoventoon

De Hoventoon is een kamerkoor uit Deventer dat zijn tonen laat horen in de wijk “De Hoven”, ook wel “De Worp”genoemd. We bestaan momenteel uit 23 leden en zingen a capella-muziek uit alle landen en tijden, zowel profaan als religieus.
We repeteren iedere woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur onder de bezielende leiding van onze dirigente Katalin Szabo. Onze oefenruimte is in het kenniscentrum oncologie. Deze is gevestigd aan de Brederodelaan 41 Deventer. Zoals bij bijna ieder gemengd koor zijn er vooral bij de heren meestal wel een paar plaatsen vrij.

Contact: René Nij Bijvank, Worp 101m 7419 AD Deventer, tel: 0570-670733
website: www.kamerkoordehoventoon.nl

Muziekkoepel

De muziekkoepel in het Worpplantsoen is op Koninginnedag 2012 officieel in gebruik genomen. Onder andere worden er van mei t/m september zomermiddagconcerten georganiseerd. Het is mogelijk om voor elke vorm van podiumkunst de muziekkoepel te boeken. Voor een overzicht van de evenementen en informatie over boekingen: www.muziekkoepelneringbogel.nl.

Informatie over het ontstaan en de stichting Muziekkoepel Worpplantsoen: www.muziekkoepelworp.nl.

Muziekkoepel

Muziekkoepel Worpplantsoen