Update: Helaas opgeven voor het Huttenkamp kan niet meer. We hebben het maximaal van 110 kinderen bereikt.
Wat een raar afgelopen jaar zonder Huttenkamp… Wij van de organisatie gaan er vanuit dat we in augustus wel weer evenementen mogen organiseren. Dus we starten het gewoon weer op er van uitgaande dat we deze zomer los kunnen! Mocht het anders worden dan berichten wij opnieuw.
Het huttenkamp 2021 wordt door middel van dit formulier weer opgestart! en is voor kinderen die na de zomer naar groep drie gaan.
De editie van dit jaar wordt gehouden van donderdag 19 augustus tot en met zaterdag 21 augustus. (het laatste weekend voordat we weer naar school gaan)
Het programma op hoofdlijnen is:
– woensdag 18 augustus opbouwen en voorbereiden.
– donderdag de hele dag bouwen aan de hutten, graag veel handige ouders en opa’s! En plan een dagje vrij van je werk, het is echt heel leuk en een leuke tijd met je kind en zijn leeftijdgenoten!
– vrijdagochtend bouwen (handige mama’s, ooms, opa’s etc)
– vrijdag middag spelletjes / activiteit
– vrijdagavond eten, feest, kampvuur en blijven slapen in je zelfgebouwde hut (vanaf groep 4)
– zaterdagochtend gezond weer op en naar huis
– zaterdag ochtend, het huttenkamp weer afbreken. (vele handen maken licht werk!)
De drie verschillende commissies met leden hebben aangegeven dat ze er dit jaar weer tegenaan willen gaan, dus de ervaring is aanwezig. Bij de commissie sport en spel kunnen we wat extra organiserende handjes gebruiken, dit kun je aangeven in het formulier.
LET OP! Bij deelname is het als ouders/ verzorgers verplicht tijdens het huttenkamp een aantal dagdelen mee te helpen. Je kunt in het formulier aangeven wanneer je beschikbaar bent in de week van het huttenkamp, wij maken een rooster gebaseerd op de door jullie doorgegeven dagdelen.
(voor 1 kind geldt 3 dagdelen, voor 2 kinderen 4 dagdelen en voor 3 kinderen 5 dagdelen).
Wanneer je als ouder zelf niet kunt, is het natuurlijk ook mogelijk opa, oma, oom of tante, oudere broer of zus etc. op te geven als hulp we hebben extra ruimte in het formulier om die vrijwilligers op te geven! We hebben gemerkt dat er hele handige opa’s zijn op de worp! En Oma’s zijn natuurlijk ook van harte welkom er is altijd wat te doen.
De manier om het formulier in te vullen is de link;  https://forms.gle/wuNtpU7xfMjccXVB6  “invullen in google formulieren”     boven aan deze e-mail aan te klikken. Een nieuw scherm met het formulier wordt geopend. u kunt nu het formulier invullen.  Het is belangrijk dat je het digitaal formulier invult dit helpt namelijk enorm met roosters maken achteraf.
Wij horen graag van jullie!
Met vriendelijke groet de organisatie,
Cher Hafkamp(moeder van Sil en Fiep groep 7)
Langestraat 14,
Linda Lablans (moeder van Noor groep 6 en Simon groep 4 )