Jan Oosterwegel. 28 januari 1934 – 25 april 2021

‘Onze’ Jan was jarenlang de drijvende kracht achter veel activiteiten op de Worp. Naast de coördinatie van de inzameling van het oud papier (al vanaf 1981) en van de klaverjas, was Jan jarenlang beheerder van ‘t Hovenhuus. Hij heeft zich altijd vol enthousiasme ingezet voor onze vereniging en voor ‘zijn Worp’. De laatste tijd kon hij dit niet meer en verbleef hij in Park Braband. Op 25 april is hij overleden. Jan: bedankt voor alles. We gaan je missen! Betsy en de rest van de familie: heel veel sterkte gewenst.

Op 1 mei om 10.30 neemt Jan afscheid van zijn Worp en de Worp van hem. We vormen dan een erehaag langs de Leliestraat om Jan een laatste groet te brengen. Uiteraard moet dit coronaproof gebeuren, dus wees welkom maar houd je aan de 1,5 meter afstand.