Het is weer zo ver, je kan je inschrijven! Het Huttenkamp is er voor kinderen die na de zomervakantie naar groep 3 gaan of hoger. De kinderen worden bij hun klasgenoten/leeftijdgenoten ingedeeld.

Online inschrijfformulier voor Huttenkamp 2019

Het is belangrijk dat je het digitaal formulier volledig invult, dit helpt ons enorm met het maken van de roosters.

De editie van dit jaar wordt gehouden van donderdag 22 augustus t/m zaterdag 24 augustus. We gaan weer pallets sjouwen, hutten bouwen, spelletjes spelen, lekker eten en feesten rond het kampvuur!

De leden van de verschillende commissies hebben aangegeven dit jaar weer mee doen, maar aanvulling in de commissies is echt nodig! Vooral in de sport en spel commissie kunnen we nog twee a drie leden gebruiken. Wil je meehelpen? Geef dit dan aan op het inschrijfformulier.