Gezocht:

Enthousiaste Vrijwilligers als Beheerder(s) voor ‘t Hovenhuus

‘t Hovenhuus is de Huiskamer van de wijk de Worp gevestigd in het Buurthuis van de Wijk- en Speeltuinvereniging de Worp. Als beheerder ben je het visitekaartje voor ons buurthuis en ontvang je onze gasten met een glimlach. Samen met nog een aantal vrijwilligers die beheerder zijn zorg je ervoor dat het Buurthuis geopend is tijdens de reguliere openingstijden ( ma-do middag en di, do en vrij ochtend ). Bij voldoende beschikbaarheid aan beheerders kunnen de openingstijden verruimd worden.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de vrijwilligers en bezoekers.
Zij kunnen met (hulp)vragen bij je aankloppen. Je verwijst ze door naar organisaties en/of instanties en vervult hierbij een intermediaire rol tussen bezoekers, deelnemers en hulpverleners.
Je houdt daarnaast toezicht in en rondom het Buurthuis en speeltuin, je opent en sluit de accommodatie conform de openingstijden. Je draagt zorg voor het dagelijks beheer, zoals schoonmaak-werkzaamheden in en rondom de accommodatie.

Functie-eisen:
– Je bent gastvrij
– Je kan met alle doelgroepen van het buurthuis overweg
– Je hebt overdag tijd
– Je hebt je diploma Sociale Hygiëne en BHV of bent bereid deze te halen
– Je bent bekend op de Worp
– Je bent per week minimaal 1 vast dagdeel beschikbaar als vrijwilliger

Wij bieden:
– Een leuke afwisselende vrijwilligersbaan
– Een leuk team beheerders
– Gezelligheid
– Een vrijwilligersvergoeding

Interesse?

Kijk op de site van WSV de Hoven ( www.wsvdehoven.nl) , stuur een mailtje naar info@wsvdehoven.nl of bel met de voorzitter van het bestuur Gert-Jan Verhart op 06-46752959.