Beste buurtbewoners,

Uitnodiging: Komen jullie pizza met ons eten? Of meehelpen in het Worpplantsoen?

Op 23 april organiseren we als Stichting WIJD (Westelijke IJsseloever Deventer) (*), weer de bekende Willem Waanders Werkdag. Een grote schoonmaakdag, zodat ons Worpplantsoen en de Avenue, de toegangspoort van Deventer, er weer netjes bijliggen. Ook wethouder Thomas Walder komt helpen.

Vanaf ’s morgens 9.00 uur ben je welkom in het park om schoon te maken, rommel op te ruimen en onkruid te wieden. Uiteraard is er eerst koffie met koek. Daarna aan de slag.

Tot de lunchpauze. Dan gaan we ons als WIJD voorstellen, gaan we gezellig lunchen en is er pizza!

Heb je geen tijd om mee te helpen, dan kom je gewoon alleen pizza eten. We doen dit voor alle medewerkers aan de werkdag, maar ook voor iedereen die nu eindelijk wel eens wat meer van WIJD wil weten. En nee, het kost niets.

Nog een aankondiging: op 18 juni hebben we weer feest in het park. Dan komt de theatergroep ‘In Search of Democracy’ ons allemaal de kans geven om te zeggen wat we van onze Westelijke IJsseloever vinden (dit in plaats van 13 november, toen het niet door kon gaan, nader bericht volgt).

Hartelijke welkom op 23 april in het Worpplantsoen bij de muziekkoepel. We hopen dat jullie allemaal langskomen.

(*) Stichting WIJD is een aantal bewoners van de Worp die graag meer invloed wil hebben op wat er allemaal gebeurt op onze Westelijke IJsseloever. Wij willen meepraten, maar ook meedoen.

Meer informatie: www.stichtingwijd.nl